20120422

Tropem opraw - Warszawa w PRL.

Google to nie jest prosta sprawa. Jak znaleźć dobre zdjęcia Warszawy z okresu PRL? Trzeba znaleźć forum ludzi, których fascynują oprawy. Oprawy latarni, w dodatku latarni warszawskich. Voila!

Fragment Ściany Wschodniej.

Ściana Wschodnia w budowie. Universal nie ma jeszcze wnętrza. 

Trasa Łazienkowska.

Raczej Paryż. ;)

Stan wojenny.

Okęcie.

Trolejbusy w centrum!

Aleje Jerozolimskie.

Bristol.

Centralna w budowie.

Świeżutka Centralna.

Nie jestem pewna, który to most i czy w Polsce...

Plac Bankowy.

Aleje Jerozolimskie.

Prawdopodobnie pierwsza reklama na Universalu.

Plac na Rozdrożu.

CDT znany dzisiaj jako Smyk.

Tamka.

Warszawa Wschodnia.

...

Świętokrzyska wczoraj i bardziej wczoraj.


Każda pasja jest godna podziwu. Nie wiedziałam do dzisiaj, że istnieją pasjonaci opraw latarni miejskich i przyznam, że wyjątkowo przyjemnie czytało mi się wypowiedzi ludzi, którzy są w stanie potwierdzić datę zrobienia zdjęcia po rodzaju oprawy latarni. 

Zdjęcia pochodzą z:  http://www.lighting-gallery.pl/

1 komentarz:

panziom pisze...

"Nie jestem pewna, który to most i czy w Polsce..."

to most gdańki, mam pocztówkę z tym zdjęciem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...