20090925

Warszawa Wschodnia Osobowa

Znalazłam ładny element na Wschodniej. A ponieważ jedyny to postanowiłam go tu umieścić.


O ile całe PKP to rzeźnia, to Warschau Ost jest giga rzeźnią. Najbardziej współczuję panu Arseniuszowi, który oddał dworzec w '69 [Woodstock też się wtedy wydarzył], a w latach 70 [nie tych różowych] krzyczał, że potrzebny jest remont, ponieważ władze ówczesne radosne zmusiły go do użycia tańszych materiałów. Po tych 40 latach dewastacji doczekaliśmy się EURO2012 i PKP postanowiło [swoim zwyczajem] zburzyć budynek, ale ponieważ doczekaliśmy się również światowego kryzysu finansowego, dworzec zostanie tylko "wylaszczony". Może ja głupia jestem, ale naprawdę wierzę, że Wschodnia będzie ładna. Na razie pozostaje mi tabliczka w stylu vintage.





Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...